dijous, 25 d’abril de 2013

ACTIVITATS DE SANT JORDI 2013


VISITA ALS GEGANTS
ELS NENS I NENES DE P4 HEM ANAT A L'AJUNTAMENT A VISITAR ELS GEGANTS DE MATARÓ!
HEM VIST AL ROVAFABES, LA GEGANTA, EL MANELÓ, LA TONETA, ELS NANS, EL DRAC I EL DRAGALIÓ I HEM CONEGUT UN MUNT DE DETALLS I CURIOSITATS.

 

 

LLIBRE LA LLEGENDA DE SANT JORDI
HEM ESCOLTAT, LLEGIT, REPRESENTAT I TAMBÉ DIBUIXAT LA LLEGENDA DE SANT JORDI.
CADA CLASSE HA ELABORAT UNA LLEGENDA DIFERENT, ÚNICA I IRREPETIBLE! ENTRE TOTS HEM CREAT LES IMATGES I EL TEXT DEL NOSTRE CONTE.
HEM COMENÇAT PINTANT PAPERS AMB AQUAREL·LES PER FER EL FONS DEL NOSTRE LLIBRE, HEM DIBUIXAT ELS DIFERENTS PERSONATGES I ELEMENTS DE LA LLEGENDA I FINALMENT HO HEM AJUNTAT TOT PER EXPLICAR LES PARTS MÉS IMPORTANTS DE LA NOSTRA HISTÒRIA.
ENS HA QUEDAT UN LLIBRE FABULÓS!
EL PODEU FULLEJAR A L'EXPOSICIÓ DE SANT JORDI QUE TENIM A L'ENTRADA DE L'ESCOLA. NO US HO PERDEU!





PER SANT JORDI TAMBÉ ENS DISFRESSEM
PERÒ ARA NO HO FEM DE GUILLEM TELL SINÓ DELS FANTÀSTICS I GUAPÍSSIM PERSONATGES LLEGENDARIS: EL CAVALLER SANT JORDI, LA PRINCESA I EL DRAC!!
ENS ENCANTA FER-HO I PASSEM MOLT BONES ESTONES REPRESENTANT DIFERENTS PAPERS.





 

POSA'T UN CONTE: DESORDRE MONSTRUÓS
AQUESTA HA ESTAT UNA ACTIVITAT MERAVELLOSA ON ELS VOSTRES FILLS I FILLES HAN GAUDIT DEL TREBALL COOPERATIU. L'OBJECTIU ÉS CREAR CONJUNTAMENT UN DRAC MITJANÇANT L'AJUT DELS ALTRES NENS I NENES I BASAT EN EL TREBALL EMOCIONAL.





HEM FET UNA PEL·LÍCULA DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI!!
DESPRÉS DE TAAAAAAANNNTT EXPLICAR LA LLEGENDA, DE TAAAAANNT JUGAR A REPRESENTAR ELS PERSONATGES, I UN COP HEM FET LA NOSTRA PRÒPIA HISTÒRIA...CADA CLASSE HA VOLGUT REFLECTIR TOTA AQUESTA EMOCIÓ EN UNA PEL·LÍCULA!!
ELS NENS HAN GAUDIT D'ALLÒ MÉS I HAN POGUT POSAR-SE A LA PELL D'AQUESTS PERSONATGES QUE CONEIXEN TAN I TAN BÉ!!

JA LES HEU VIST, OI?? LES VAM PENJAR UNS DIES ENRERE...PER SI US HEU DESPITAT..US DEIXO L'ENLLAÇ DE LES 3 PEL·LÍCULES, UNA PER CADA CLASSE!

http://marmermarinfantil.blogspot.com.es/2013/04/la-llegenda-de-sant-jordi-per-nens-i.html




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada