Són molt variades i divertides les respostes que van donar els nens/es de la classe de la Geganta i en Robafaves.
- És un pianista per què sembla que estigui tocant el piano.
- És un paleta per què té els dits grans.
- És un paleta per què té els dits grans.
- És el pare de la Carme.
- És un lladre per què té una samarreta a ratlles.... entre d'altres.
Fins que algú va dir... és PICASSO.
I va ser a partir d'aquesta fotografia que els nens/es van començar a portar molta informació (fotografies, dibuixos, imatges, làmines, paraules escrites,...).
A la classe s'han explicat i mirat molts contes relacionats amb Picasso i les seves obres: "El dia que Pigasso va conèixer a Muutisse"; "La princesa i el pintor" ; "Picasso", Mireu que concentrats i interessats que estan!
L'ordinador també és una eina molt útil dins de l'aula i hem pogut construir puzzles i jugar al memory (entreu a Google i poseu Picasso xtec, cliqueu a l'enllaç activitats jclic Picasso i podreu accedir a aquests jocs que tan els hi ha agradat).
Són diferents les etapes o èpoques que Picasso va viure però nosaltres ens hem centrat en l'Etapa Blava; Etapa Rosa i Cubisme. Els vostres fills les coneixen molt bé i us explicaran moltes coses. Són molt espavilats!
Són diferents les etapes o èpoques que Picasso va viure però nosaltres ens hem centrat en l'Etapa Blava; Etapa Rosa i Cubisme. Els vostres fills les coneixen molt bé i us explicaran moltes coses. Són molt espavilats!
També aprenem jugant i per això, desprès d'haver treballat les diferents etapes, hem inventat el "JOC DE LES ETAPES" on els nens/es han de posar diferents obres de Picasso a la seva etapa corresponent.
Que divertit, jo vull tornar a jugar!(Ikhlass)
Les emocions també han estat molt presents en els quadres d'aquest gran artista: trist, feliç, enfadat, content,.. i per això hem intentat plasmar a partir d'una vivència pròpia alguna de les etapes treballades.
Les emocions també han estat molt presents en els quadres d'aquest gran artista: trist, feliç, enfadat, content,.. i per això hem intentat plasmar a partir d'una vivència pròpia alguna de les etapes treballades.
- No volem que ens morim per què ens estimem (Gerard).
- Jo amb el meu cosí a l'etapa rosa (Alba).
- L'etapa rosa, estic ballant (Ariadna).
-El circ (Andreu).
- Jo m'he disfressat de fada a l'etapa rosa (Anna).
I a l'etapa del CUBISME:
I a l'etapa del CUBISME:
- Jo veient a la tele els gormitis a l'etapa del cubisme (Miquel).
- Estic menjant a l'etapa rara (Àlex).
- Sóc un rei(Marc).
- Sóc un rei(Marc).
També hem fet un puzzle de l'autoretrar de Picasso, primer l'hem pintat, desprès l'hem retallat i finalment l'hem enganxat en un altre full col·locant les peces on tocava. Ens ha quedat molt xuli!
Les Menines també les va pintar Picasso però fent la seva versió i hem trobat molts personatges: El rei, la infanta Margarita, el gos, en Velàzquez, el bufó,... i com ja us podeu imaginar el personatge que ha tingut més èxit entre les nenes ha estat la Infanta Margarita, una nena de 5 anys d'edat.
Aquí teniu una Infanta preciosa!
El GUERNICA és el quadre més important de Picasso i per això també l'hem treballat, primer hem parlat de les coses que apareixen, que és el que vol representar , si ens agrada, a quin museu es troba, l'hem observat en imatges, fotografies, a l'ordinador en 3D, etcètera i finalment, hem construït el nostra propi Guernica, retallant els personatges i col·locant-los en el lloc corresponent.
El GUERNICA és el quadre més important de Picasso i per això també l'hem treballat, primer hem parlat de les coses que apareixen, que és el que vol representar , si ens agrada, a quin museu es troba, l'hem observat en imatges, fotografies, a l'ordinador en 3D, etcètera i finalment, hem construït el nostra propi Guernica, retallant els personatges i col·locant-los en el lloc corresponent.
L'ordinador ens agrada molt(Classe d'en Robafaves)!
I no podien faltar els Tallers de Plàstica que tant els agrada.
Són tots uns artistes!
- Han fet el seu autoretrat (S' han dibuixat i desprès ho han pintat amb aquarel·les)
- Han fet el seu autoretrat (S' han dibuixat i desprès ho han pintat amb aquarel·les)
- Han construït un joc sobre el quadre "Els tres músics"(han pintat els tres músics igual que en el quadre i desprès els han retallat per poder muntar el joc).
- Han copiat el quadre de "La Margot"(Han dibuixat fidelment el quadre i l'han pintat amb ceres, utilitzant la tècnica del puntillisme).
Com heu pogut observar han treballat moltíssim i ara estan fets uns experts en art. D'aquí a la fama! Fins aviat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada